Керівниця каналу «Дождь» «слізно» попросила повернутися журналіста, звільненого за заяву про допомогу армії РФ

Гендиректорка російського телеканалу “Дождь”, який позиціонує себе як опозиційний і наразі базується в Латвії, Наталія Синдєєва перепросила за звільнення Олексія Коростелева, Маргариту Лютову та Володимира Роменського та закликала їх повернутись. Раніше Коростельов в етері заявив, що канал допомагає російським військовим на фронті.

Вівторок, 6 грудня 2022, 19:13

Відповідне відео з вибаченнями вона опублікувала у Telegram, повідомляють #Букви.

За її словами, Коростелева звільнили за “помилку”.

“Це було найжахливіше, що ми могли зробити в тій ситуації. Потрібно було усунути Льошу від етеру, видихнути. Ми вчинили жахливо. І всі ці чотири дні я хочу виправити цю помилку і сказати — Льоше, пробач”, — закликала Синдєєва у відеозверненні.

Вона додала, що українці можуть не пробачити телеканалу “цю помилку”. Натомість вона хоче “залишитися людиною, як залишалася весь цей час людиною, а не г**ном”.

Російський телеканал звільнив ведучого, котрий в етері заявив про “допомогу російським солдатам з елементарними зручностями”. На його захист стали журналісти Лютова  і  Роменський, оголосивши про те, що йдуть з каналу.

Перепросити гендиректорка намагалась вже після того, як стало відомо, що Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) ухвалила рішення про анулювання ліцензії російського телеканалу “Дождь”.

Заступник головного редактора “Української правди” Євген Будерацький також звернув увагу на оприлюднення відео після того, як у телеканалу все ж відібрали ліцензію.

“Тобто, вони спочатку звільняють ведучого, бо розуміють, що за його позицію у них можуть забрати ліцензію, а потім, коли ліцензію таки забирають, благають повернутись, тим самим визнаючи, що звільняли його не за хрінову позицію, а просто щоб їх не закрили. Завіса”, – прокоментував він.

Довідка. Скандал навколо російського телеканалу “Дождь” спалахнув після того, як ведучий Олексій Коростельов в ефірі заявив, що канал допомагає російським військовим на фронті. Після цієї заяви телеканал припинив співпрацю з Коростельовим.

Опісля троє співробітників “опозиційного” “Дождя” оголосили, що йдуть з каналу після звільнення їхнього колеги, ведучого Олексія Коростельова, який в етері заявив, що канал допомагає російській армії.

6 грудня стало відомо, що Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) ухвалила рішення про анулювання ліцензії російського телеканалу “Дождь”, який раніше був учасником кількох скандалів щодо підтримання російських військових та пропагандистських наративів РФ.

Теги: звільнення російських журналістів, російські канали, російські пропагандисти, скандал, телеканал "Дождь"

Букви в Google News

Підписатись

Читати #Букви у Telegram, Twitter і у Facebook